Małe co nie co o podróżach i turystyce. Przede wszystkim linie lotnicze pasażerskie. Kto nie lubi latać samolotem.
Kategorie: Wszystkie | Lotniska | Podróże | Przewoźnicy
RSS

Przewoźnicy

poniedziałek, 17 listopada 2014

Ryanair ogłosił, że otworzy swoją pierwszą bazę w słowackiej Bratysławie w marcu 2015 roku z 16 trasami lotniczymi w tym jedną nową trasą do Madrytu, który dostarczy prawie milion klientów rocznie i wsparcia 1000 miejsc pracy "na miejscu".


Ryanair świętował swoją otwarcie nowej bazy w Bratysławie udostępniając 100 tysięcy miejsc w systemie sprzedaży biletów w swojej sieci w Europie, w cenach od 19,99 € na podróż w grudniu, styczniu i lutym.
"Ryanair z przyjemnością ogłasza swoją +71-sze bazę w Bratysławie od marca 2015 oferują 16 ciekawych tras w sumie w tym Dublin, Madryt, Mediolan i Londyn Stansted, które przyniosą prawie milion pasażerów rocznie "powiedział prezes Ryanair Michael O'Leary

Tagi: ryanair
09:58, archi-polis , Przewoźnicy
Link
czwartek, 04 września 2014


Air IndiaAir India dołączyła do członków globalnego sojuszu linii lotniczych. 11 lipca 2014 Star Alliance przywitał Air India, jako pełnoprawnego członka globalnej rodziny linii lotniczych, otwarcie silną sieć krajowego krajowego przewoźnika w piątym co do wielkości rynku lotniczym dla klientów Star Alliance na całym świecie. 


Air India oferuje teraz wszystkie korzyści dla klientów Star Alliance w całej swojej sieci, a klienci Air Indii korzystają z takich samych korzyści w trakcie podróży z pozostałych 26 linii członkowskich Star Alliance. 

Air India dodaje łącznie 400 lotów dziennie i ponad 40 nowych miejsc w Indiach do sieci Alliance.
Air India oferuje teraz przez check-in do miejsca przeznaczenia dla podłączania lotów obsługiwanych przez każdego członka linii lotniczych Star Alliance zarówno dla pasażerów i bagażu, co zapewnia bezproblemową podróż. Pasażerowie korzystają, ponieważ nie trzeba zbierać swoich kart pokładowych na loty łączone na lotniskach transferowych i gdy zezwalają na to lokalne przepisy celne, bagaż zostanie również wysłany do końcowych odbiorców.

Sieć lotnicza Air India składa się z 50 miejsc w Indiach i 33 na arenie międzynarodowej, służących 23 krajach. Dodanie ponad 40 unikalnych miejsc w kraju oferuje pasażerom doskonałą łączność między głównymi centrami biznesowymi. 

Air India zajmuje szczególne miejsce w globalnym scenariuszu lotnictwa. Air India stała się mega międzynarodową linią lotniczą z siecią 33 miejsc w całej Europie, USA, Kanadzie, Dalekiego Wschodu i Azji Południowo-Wschodniej i Zatoki Perskiej. Sieć linii lotniczej w kraju obejmuje ponad 40 miejsc, w tym odległych obszarach północno-wschodniej, Ladakh, Andamany i Nikobary. Air India posiada jedną z najmłodszych flot samolotów Boeing B777s, B747s, Airbus A330, ostatni z przejęciem i B787 Dreamliner Airbus A321s, A320 i A319.

Tagi: Air India
14:19, archi-polis , Przewoźnicy
Link
niedziela, 20 lipca 2014

Air FranceUsiąść w prywatnym odrzutowcu, odlecieć na czas i bez żadnych ograniczeń. Air France oferuje swoim klientom La Premiere z przyłączami w Paris-Charles de Gaulle nowy sposób podróżowania, który jest szybszy i łatwiejszy. Ekskluzywna forma z wyjazdem do miejsca przeznaczenia z dbałością o szczegóły stanowi wyjątkową ofertę.

Air France w partnerstwie z Wijet, oferuje nową gamę prywatnych usług. Usługa ta jest przeznaczona wyłącznie dla pasażerów w Paris-Charles de Gaulle, przed lub po podróży na lotach długodystansowego w kabinie La Premiere i ich towarzysze podróży podróżujących w kabinie biznesowej. 
Podróż jest całkowicie na zamówienie, od wyjazdu klienta do ich przybycia na miejsce przeznaczenia, w tym zoptymalizowany czas połączenia na lotnisko Paryż-Charles de Gaulle.

Prywatne usługi obsługiwane przez Wijet Cessna Citation Mustang który może dotrzeć na lotniska we Francji, w Europie w ciągu dwóch i pół godziny z Paryża.

Procedury odlotu są uproszczone. Nie ma żadnych formalności zameldowania.
Na pokładzie, wybór napojów alkoholowych i bezalkoholowych, wybór ekskluzywnych ciast francuskich w czasie lotu. Codzienne gazety, czasopisma, ekran dotykowy telefon i bezpłatne usługi satelitarne. 

Jest to jedna z największych linii lotniczych świata, która jako jedna z dwóch korzystała z samolotów ponaddźwiękowych Concorde. Macierzystym portem jest lotnisko w Roissy pod Paryżem. Flota Air France składa się z około 250 samolotów.

W 2004 roku z połączenia francuskich linii Air France i holenderskich KLM powstał holding. Rocznie przewozi 77 milionów pasażerów i jest w posiadaniu 573 samolotów, które codziennie lądują w 103 państwach.


Tagi: air france
08:41, archi-polis , Przewoźnicy
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 14 lipca 2014

Grupa Airbus rozpoczęła A330 i A330-800neo-900neo, dwóch nowych członków swojej rodziny, która będzie zawierać silniki Rolls-Royce Trent 7000 najnowszej generacji aerodynamiczne udoskonalenia i nowe funkcje kabiny.

Korzystających z bezkonkurencyjne ekonomii, wszechstronność i wysokiej niezawodności A330, A330neo zmniejsza zużycie paliwa o 14% w siedzeniu, co czyni go najbardziej opłacalnym, średniego zasięgu samolotem zasięg. Oprócz większych oszczędności paliwowych, A330neo operatorzy będą korzystać z wzrostem odległości do 400 mil morskich. Dostawy A330neo rozpocznie się w Q4 2017. 


A330 jest bardzo ważnym czynnikiem marża dla grupy. Jest to również jeden z najbardziej niezawodnych samolotów komercyjnych i efektywny kiedykolwiek. Klienci, kocham to. Dzięki naszej decyzji do ponownego silnika samolotu, będziemy trzymać A330 lecącego wysoko na wielu więcej latach. 


A330neo zapewnia to optymalne rozwiązanie dla linii lotniczych na całym świecie, którzy chcą zmniejszyć zużycie paliwa i kosztów eksploatacji, oferując komfort najlepszy w swojej klasie do swoich pasażerów.

Widzimy duży potencjał rynkowy dla A330neo i podobnie jak jego wiodącym na rynku mniejszej siostrze, z A320neo, jesteśmy pewni że nowy samolot będzie sukcesem w segmencie średniego zasięgu. 

Tagi: airbus
20:08, archi-polis , Przewoźnicy
Link
piątek, 09 maja 2014

linie Singapore AirlinesHistoria Singapore Airlines sięgają 1 maja 1947 roku, kiedy Malayan Airways Limited (MAL) Konsul wystartował z lotniska Singapur Kallang na pierwszy z trzech zaplanowanych lotów tygodniowo do Kuala Lumpur, Ipoh i Penang.

Oznaczało to szybsze i wygodniejsze, loty, oraz rozszerzenie usług do Indonezji, Wietnamu, Birmy (obecnie Myanmar), North Borneo (Sabah) i Sarawak. Napoje na pokładzie lepsze od oryginalnego termosu z wodą z lodem, ciastka i wędliny oraz wybór gorących i zimnych napojów oraz napojów alkoholowych obsługiwanych przez hostessy. Znane jako kobiety pursers.

Więcej nowych samolotów zostało dodane do floty w 1950 i 1960. Wśród nich były DC-4 Skymaster, Vickers Viscount, Lockheed Super Constellation, Bristol Britannia, Comet IV i Fokker F27. 16 września 1963 przewoźnik stał się znany jako Malaysian Airways Limited. W maju 1966 roku przekształcił się Malaysia-Singapore Airlines (MSA). Z kolei w 1968 roku, po raz pierwszy, osiągnięto roczny dochód w wysokości 100 milionów dolarów. Sarong jednolitego kebaya dla dziewczyn Singapur, zaprojektowane przez francuskiego projektanta mody Pierre Balmain, został wprowadzony i trzy B707s zostały dodane do floty.  W 1969 roku linie zakupiły samolotów pięć B737-100s.

W dniu 2 czerwca 1971 r., pierwszy lot MSA transkontynentalny wyruszył do Londynu. W 1972 roku, MSA podzieliło się dwa nowe podmioty Singapore Airlines oraz Malaysian Airline. Na resztę dekady poświęcono na rzecz wzrostu i konsolidacji nowo powstałego Singapore Airlines. Flota została rozszerzona o B747s, B727s i DC10s. Aby zapewnić efektywne usługi naziemne w Paya Lebar lotniska, spółki zależnej została powołana Singapore Airport Terminal Services.

Pierwszy samolot Singapore Airlines A300 Superbus wszedł do użytku w lutym 1981 roku, a pierwszy B747-300 w maju 1983 roku. Pierwszy B757 i pierwszy A310-200 przybyły w listopadzie 1984 roku. W 1989 roku, Singapore Airlines jako pierwsza linia lotnicza wprowadziła samoloty B747-400 na komercyjnych lotach przez Pacyfik. Tradewinds, Singapore Airlines spółka zależna, stała się drugą linią lotniczą Singapuru w lutym 1989 roku. 

Singapore Airlines rozpoczęła działalność od nowego terminala 2 na Singapore Changi Airport w dniu 22 listopada 1990. We wrześniu 1998 Singapore Airlines wyznacza nowe standardy w dziedzinie transportu lotniczego, odsłaniając nowy pakiet produktów i usług o wartości S 500.000.000 dolarów we wszystkich trzech klasach podróży, oferując klientom wyższe standardy obsługi na ziemi i nowych poziomów komfortu, kuchni i rozrywki.

W lutym 2004 roku Singapore Airlines zainaugurowała swój pierwszy samolot A340-500, ustanawiając rekord najdłuższego na świecie lotu non stop z Singapuru do Los Angeles. Przewoźnik poprawił rekord zaledwie kilka miesięcy później, w czerwcu 2004 roku na trasie do Nowego Jorku.  W październiku 2006 Singapore Airlines uruchomiła kompleksowy pakiet nowych produktów. Kabiny zawierające największy na świecie pierwszej i biznes klasy płaskie siedzenia. W 15 października 2007 r. Singapore Airlines odebrały pierwszy na świecie A380 w siedzibie Airbusa w Tuluzie. Jako pierwsza linia lotnicza działała z Changi Airport Terminal 3 w styczniu 2008 roku. Przewoźnik obsługuje obecnie z obu terminalu 2 oraz terminalu 3. W maju 2008 zapisały się w historii ponownie jako pierwszy przewoźnik obsługujący wszystkie loty na najwyższym poziomie między Azją i USA. Trzy miesiące później, w sierpniu 2008 roku, linie lotnicze wprowadziły all-Business Class na lotach non stop do Los Angeles. W 21 stycznia 2009 linie otrzymały pierwszy z 19 nowych samolotów A330-300 w Tuluzie. Samolot jest skonfigurowany w układzie dwóch klas, z 30 nowych miejsc w klasie biznes oraz 255 miejsc klasy ekonomicznej. Materiał opracowany za serwis turystyczny

Zaglądnij na Facebook

Singapore Airlines posiada nowoczesną flotę 105 samolotów. Od 1 października 2011 r. średni wiek aboru wynosi sześć lat i cztery miesiące - co czyni go jednym z najmłodszych i najbardziej ekonomiczne przewoźników pasażerskich na świecie.

07:56, archi-polis , Przewoźnicy
Link
sobota, 26 kwietnia 2014

Swiss ECARF

Swiss Air stał się pierwszym przewoźnikiem lotniczym " Przyjazny dla alergików".
W maju Swiss wprowadzi szereg produktów zaprojektowanych w celu zwiększenia komfortu podróży dla alergików. Innowacje te obejmują nową alternatywę ( laktozy i glutenu ) żywności i napojów wraz ze zmianami wnętrza kabiny.

Swiss Air podjął współpracę z Europejskim Centrum Fundacji Badań Alergii (ECARF) w celu zaoferowania swoim pasażerom jeszcze bardziej zindywidualizowanych usług.

Na pokładzie wszystkie samolotów Swiss będą bezglutenowe posiłki i napoje, wolne od laktozy, krem do kawy oraz popularnej szwajcarskiej czekolady .
W zależności od długości lotu pasażerowie z alergią lub innych nietolerancjami mogą ponadto liczyć na specjalne przekąski (batony, jogurt lub ciasta ).

Obecnie alergicy będą mogli zamawiać specjalne posiłki dostosowane do ich potrzeb we wszystkich klasach siedzących na długodystansowych lotach w klasie biznes w Europie do 24 godzin przed planowanym odlotem.

Z USA Swiss oferuje loty długodystansowe do Szwajcarii w pierwszej klasie, biznes, oraz ekonomicznej z Bostonu, Chicago, Nowego Jorku, Newark, Miami, Los Angeles i San Francisco.
Wprowadzane są zmiany dla alergików w samych kabinach. Pierwsza i biznes klasa oferuje poduszki wypchane materiałami syntetycznymi jako alternatywa dla wersji z puchem.

Swiss zaprzestaje stosowania w kabinie dekoracyjnych kwiatów i odświeżaczy powietrza, które mogą powodować podrażnienie nosa i gardła. W toaletach używa się  mydeł, które są łagodne dla skóry.
To pierwsza linia lotnicza na świecie, która spełnia kryteria ECARF dla przyjaznych linii dla alergików. W rezultacie linie może teraz umieścić etykietę ECARF w swojej gamie produktów.

Korzystając z okazji zapraszamy na stronę www.autokarowe-bilety.com.pl

Tagi: Swiss Air
10:35, archi-polis , Przewoźnicy
Link
piątek, 21 lutego 2014

McDonnell Douglas samolotyJames Smith McDonnell być może nie znasz tej osoby, ale wiesz, czym zajmuje się firma o nazwie McDonnell Douglas. Ogromna korporacja produkująca jedne z najczęściej wykorzystywanych samolotów na świecie nie mogłaby powstać, gdyby nie pewien niepozorny pan o sympatycznym uśmiechu. James Smith McDonnell urodził się w USA w roku 1899, w mieście Denver, leżącym na terenie stanu Colorado. Był synem handlarza bawełną; pracowitym i patriotycznym chłopcem, który w nastoletnim wieku walczył na frontach pierwszej wojny światowej. Po powrocie do domu podjął naukę na słynnym uniwersytecie Princeton - interesowały go zagadnienia związane z fizyką. Kontynuował studia na uniwersytecie Massachusetts, jednocześnie szkoląc się jako pilot w rezerwie amerykańskiej armii. Dwie pasje - nauka i latanie - sprawiły że zajął się konstruowaniem samolotów.W latach II wojny, w 1943, rozpoczęto projektowanie samolotu McDonnell FH-1 Phantom, który był pierwszym amerykańskim samolotem pokładowym z napędem odrzutowym, wykorzystywanym przez marynarkę. W samolocie tym z powodzeniem zastosowano układ silników umieszczonych w skrzydłach obok centralnej, dolnej części kadłuba, z dyszami wylotowymi wysuniętymi poza płaty skrzydeł. Zanim do tego doszło, trudnił się różnymi pracami - zazwyczaj godził się na jakiekolwiek zajęcie związane z pilotowaniem. Transportowanie poczty, przewóz osób, spryskiwanie pól - oferował swe usługi każdemu, kto tylko zapewniał mu możliwość złapania za stery. Wykształcenie i doświadczenie z samolotami pozwoliło mu zdobyć pracę w zakładach Huff Daland Airplane Company. Wkrótce opuścił przedsiębiorstwo i założył własną firmę, konstruując swój pierwszy samolot - Doodlebug - który jednak nie spotkał się z zainteresowaniem rynku. Porażka zmusiła McDonnella do ponownego znalezienia pracodawcy; tym razem przyjęły go zakłady Glenn L. Martin Aircraft Company.
Po dziesięciu latach wynalazca znów spróbował szczęścia założył McDonnell Aircraft Corp., zajmując się głównie pracami nad silnikiem odrzutowym. Nowoczesne technologie lotnicze zainteresowały zarówno wojskowych, jak i cywilnych nabywców.  Samoloty McDonnela sprzedawały się w zadowalających ilościach. Przedsiębiorstwem zainteresowała się działająca na rynku od dłuższego czasu firma Douglas Aircraft Company. Połączyła się ona z zakładami McDonnella, tworząc McDonnell-Douglas Corp. w 1967 roku.
James Smith McDonnell zmarł w roku 1980. Przed śmiercią otrzymał m. in. najwyższe odznaczenia przyznawane przez USA za wybitne osiągnięcia naukowe, a także nagrodę za zasługi od NASA. Dzięki ciężkiej pracy i talentowi spełnił swoje marzenia. Silnie wpłynął na obecny kształt branży transportowej, a fakt, że możesz dziś kupić bilety do USA, na kurs do tego egzotycznego, oddalonego o tysiące kilometrów kraju, jest w dużej mierze jego zasługą.
W 1984 r. McDonnell Douglas rozszerzył swoją działalność się na helikoptery, kupując Helikoptery Hughes. Helicopters Hughes został spółką zależną początkowo i przemianowaną w McDonnell Douglas Systems Helikopter. Najbardziej udanych egzemplarzem był zaprojektowany AH-64 Apache helikopter bojowy. McDonnell Douglas połączył się z Boeingiem w sierpniu 1997 roku. 

09:44, archi-polis , Przewoźnicy
Link
 
1 , 2 , 3